maandag 13 augustus 2012

Gehaakt kussen





Gemaakt voor een lieve vriendin




2 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi. Leuk dat je volger bij mij bent geworden en meedoet met mijn Give Away. Zo te zien ben jij 'nieuw' in blogland, het is zo leuk en bijna verslavend haha, al die mooie dingen die langs komen voor je ogen. Jij kunt mooi haken! Dat staat bij mij nog in de kinderschoenen. vind de beschrijvingen altijd zo kryptisch omschreven, daar kan ik nog geen touw aan vastknopen. Fijne dag. Lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je compliment. Ik ben inderdaad nieuw in blogland. Weet nog niet zo goed hoe alles werkt maar aldoende leert men. Dat is ook zo met haken. Dus als je het leuk vind blijven proberen dan worden de onschrijvingen vanzelf logisch.

      Verwijderen