zondag 16 september 2012

Nieuw project

 
 
 Dit moet  een sjaal gaan worden. Ik heb nog een heel eind te gaan uiteraard maar het begin is er.
Ben nu wel tevreden zelfs na 2 nachten slapen. Ik vind de kleur zelf helemaal super. Het lijkt ook één van de nieuwe winterkleuren te worden als je in de winkels kijkt.(als dat niet was vond ik de kleur nog steeds mooi) Tegen dat het winter wordt zou de sjaal ook af moeten kunnen zijn al moet de winter dan niet te snel zijn intrede doen. Ik hoop dan ook maar dat de onrust die ik van de week voelde me met rust laat en ik in elk geval weer ontspanning uit het haken haal. (wat de afgelopen 2 avonden redelijk lukte). Ga zo weer lekker zitten haken en genieten van de mooie dag die ons beloofd is.


Fijne zondag lieve groet Jolanda
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=141&d_id=13&lang=nl

o ja ik gebruik dit patroon             

2 opmerkingen:

  1. Een mooie kleur inderdaad!
    Op mijn blog een leuke verrassing voor je: http://sas--kia.blogspot.nl

    groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow petje af hoor. You go girl! Dat gaat een prachtige sjaal worden. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen