donderdag 27 september 2012

Swap

Voor de eerste keer deed ik mee aan een swap. Spannend vond ik dat hoor. Als thema was er herfst en het was een kleine swap. Dus geen grote werkstukken en gekochte dingen of zo maar een creatie die bij het thema herfst past. Tja wat ga je dan maken  er schoten wel een aantal ideetjes door  mijn hoofd . Uiteindelijk heb ik gekozen voor een herftskrans. Dus ik aan het haken en ik vond het keileuk omk te doen. Maar als het dan verstuurd is begint bij mij de twijfel vind de ontvangster het wel leuk? Dan doet de postbode er ook nog extra alng over om het pakje te bezorgen en ben ik al bang dat het zoek geraakt is. Gelukkig kwam het allemaal goed. Het pakje werd netjes bezorgd en de ontvangster is er blij mee. Ze kan natuurlijk ook niet anders zeggen :o
Ik kreeg van haar uiteraard ook iets. Ze maakte voor mij een hele lieve en mooie eekhoorn. Ik vind het dus heel leuk om aan een swap mee te doen en heb me voor deze http://biene-bien.blogspot.nl/2012/09/swapper-de-swap.html  ook weer opgegeven. Ik heb er al zin in en ik heb al een idee. Dus dat komt goed.
Deze krans maakte ik  voor mijn swapmaatje.
En deze eekhoorn kreeg ik van mijn swapmaatje.  Wat een schatje hé?                                                  

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke swap! Ik blijf het altijd spannend vinden. Ik vind je krans erg mooi!!

    groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoals je het al schrijft dat de post er langer over doet ...het is killing ☺ maar o meis wat is je krans prachtig evenals je gekregen eekhoorn ook al zo'n dotje knap hoor

    lieve groet jenneke...............

    BeantwoordenVerwijderen