woensdag 9 januari 2013

Give away is ontvangen

Ik kreeg een mailtje van sneksniteltje dat ze de enveloppe met tissuehoes heeft ontvangen. Dus kan ik een foto plaatsen van de hoes. Ik was  zelf helemaal tevreden over het eindresultaat. Terwijl ik eigenlijk meer van de natuurtintjes ben. De winnnares is er helemaal blij mee en de hoes is al in gebruik genomen. Blijft leuk vind ik om een give away te organiseren. Inmiddels al 100 berichtejs gepost en al  76 volgers dus ga ik vast eens  nadenken over een nieuwe give away.

Lieve creatieve groet Jolanda
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

  1. leuk daar kunnen heel wat tisseu dozen in versleten worden!!!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh het pakje heeft nu de inhoud, wat enorm mooi gemaakt zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hadiehola, daar ben ikke, leuk blog heb je ! Waar kan ik zien welke blogs je volgt en waar de linkjes naar give-aways staan >?

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is inderdaad erg mooi geworden en met dit donkere,regenachtige en trieste weer komt hij voorlopig nog wel goed van pas denk ik zo!:-)

    BeantwoordenVerwijderen