maandag 21 januari 2013

Svens Sterrenmutsjes

 Ik kwam via via op deze  www.sterrenmutsjes.nl terrecht. Ik vind het een mooi initiatief.En ben dus aan de slag gegaan. Dit is het eerste mutsje wat ik maakte. Nu nog een zelfde maken. Want ze willen graag twee dezelfde mutsjes ontvangen. Stel dat het  kindje overlijd dan kunnen de ouders er één bewaren als herinnering. Het is weer om lekker bij de kachel te gaan zitten haken. Dus nog even snel een wasje in de machine één in de droger en dan nog eventjes haken. Niet zo lang want de kids moeten zo weer gehaald op school. En we moeten voorzichtig rijden dus op tijd vertrekken.


Groetjes Jolanda
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Jeetje dat vind ik zeker een mooi initiatief!
    Die site ga ik zeker opslaan en eventueel ook wat mutsjes haken!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad heel er mooi!! En je eerste mutsjes is dan ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, ook het doel waarvoor je ze maakt, ik ben met
    poekie bezig, elke week een knuffel, een keer in de drie maanden stuur ik een doos weg, om het betaalbaar te houden
    Fijne dag Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen