woensdag 26 juni 2013

Naar wie gaat het boek???????????










Het is inmiddels woensdag geworden. Je kon tot gisteren meedoen als je kans wilde maken op het boek: De lijst van al mijn wensen.  Ik besloot niet moeilijk te doen maar gewoon aan dochterlief  te vragen een getal te noemen tusssen de 1 en 13. Er reageerde namelijk 13 mensen die kans wilde maken op het boek.
En zij riep 6.  En dat is de volgende reactie:
 
 
 
Oh ikke ikke zou het boek dolgraag willen lezen en natuurlijkkkk geef ik hem dan door.
Ik heb hier nog een spannend boek liggen van Lien wat ik met haar weer geruild heb voor een zomerboek dat ik van Zaanse zolder Syl kreeg uhm ruilde hihihi.
Zo kunnen we blijven doorgeven, alléén moet ik het spannende verhalen boek wel nog even uitlezen want die verhalen zijn me net wat te spannend voor in bed ;).
Er staat dus ook helemaal achterin een spannend verhaal van Lien (Keetje van Lien) in, maar ik ben zo'n bluts en lees van begin af aan dus ben er nog niet aan toe beland.
Alvast hele fijne vakantie. Knuff


Dus Susan het boek gaat zo snel mogelijk op de post. Veel plezier ervan en ik hoop dat je het boek als je hebt gelezen hebt ook weer door wilt geven.


Lieve creatieve groet jolanda

6 opmerkingen:

  1. Susan, veel plezier met het boek. En Jolanda, leuk dat je het boek aan een van je volgers geeft.

    Plezierige dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gemist!!!!

    susan feliesssss ermee hoor

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens een leuk doorruilboek! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Veel plezier ermee Susan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jipiieee zie net je blogpost dat jij zo'n mazzel had en haaknaalden gewonnen hebt en bedacht me om eens te kijken of het doorgeven van het boek al bekend is. Oh helemaal superrr, ik ben er heel blij mee, maar ik geloof dat je dat al in de gaten had ;).
    Oh dan maar snel dat boek van Lien gaan lezen en het boek van Esther uitlezen...oh mooi weer erbij zou ook wel lekker zijn om lekker in het zonnetje (met mijn hoofd in de schaduw) te gaan lezen. Ik verheug me er al op en zal het zekers weer gaan doorgeven! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen