dinsdag 25 juni 2013

Onderzetterswap


Vandaag mocht ik dan eindelijk mijn enveloppe ook open maken. Ik kreeg die afgelopen vrijdag of zaterdag (ik weet het niet meer precies) al binnen. Maar vandaag mocht die pas open. En ondanks dat ik enorm nieuwsgierig ben heb ik die netjes weggelegd en vandaag pas open gemaakt. En ik ben er super blij mee. Helemaal mijn kleurtjes en dit patroon blijft natuurlijk een toppertje. Ik heb het zelf ook al een aantal keer gemaakt en ze zijn gewoon erg leuk.



Creatieve groet Jolanda

9 opmerkingen:

  1. Wow, super mooi!! Zijn ook mijn favo kleuren ;)

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ... en die kleuren ... helemaal WOW!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn al die cadeautjes. Ook gefeliciteerd met het hangertje. Heel mooi.

    Ik had eerst "WRAP" gelezen en moest daarbij denken aan tortilla wrap of van die oosterse wrap met kip erin en ik zat me al af te vragen hoe je die onderzetters moest oprollen.
    Daarna had ik het pas door: SWap is iets heel anders natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, die kleurencombinatie! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg, en zulke vrolijke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zijn ze en leuke kleurtjes,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurtjes. En idd ze zijn leuk om te maken en leuk om cadeau te doen. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal super, jij bent lekker verwend met deze mooie onderzetters. Inderdaad prachtige kleuren.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen