dinsdag 11 september 2012

Herfst??????????




Het lijkt hier wel of de herfst al is begonnen. Buiten ziet het er nat en somber uit. En binnen snottert hier alles en iedereen. Ik zelf snotter ook als een gek en ik heb overal spierpijn (beetje griep denk ik). Dus vandaag maar een beetje rustig aan doen denk ik. En misschien voor mezelf ook maar eens zo'n tisseuboxhoes (wat een woord hé?) gaan haken want hier staan de tisseus gewoon zo op tafel. Ik snotter lekker verder en ik zou zeggen geniet van deze eerste herfstdag.

4 opmerkingen:

  1. Oh lieverd dat is niks hè. Heel veel beterschap dan ennuh haak jij maar lekker zo'n tissuedooshoes voor jezelf! Warme groetjes en dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je. Voel me vandaag gelukig weer een stukje beter. En ik ga voor mezelf ook een mooie hoes gaan maken snottert een stuk gezelliger.

    BeantwoordenVerwijderen