maandag 3 september 2012

familie

Gisteren familiedag gehad. Was heel gezellig. Samen met een paar van mijn nichtjes en mijn dochter deze middag georganiseerd.Twee jaar geleden waren er mensen in de familie die het te saai en niet actief genoeg vonden. Daar kunnen wij wel wat aan doen dus we lieten ze zo'n 3,5 kilometer lopen.
 Mijn nichtje en mijn dochter hadden een
speurtocht in elkaar gezet.







Onderweg moest de familie darten, blikken gooien en sjoelen. 
Terug gekomen bij het zaaltje wat we hadden gehuurd was iedereen enthousiast en kon er bij gekletst worden met diegene die elkaar nog niet gesproken hadden. Even later kwam het chinees buffet   wat heerlijk was en iedereen heeft er dan ook lekker van gegeten. Vandaag wordt dat voor mij een dagje bijkomen want zo'n dag vraagt van mij wel heel veel energie zodat ik even een dagje rustig aan moet doen. Maar gisteren hebben we genoten het weer werkte ook goed mee dus dat is het waard. Gisteren dus niet creatief bezig geweest. En helaas geen vordering wat betreft mijn bank dekentje. (want dat moet mijn project uiteindelijk gaan worden).


Lieve groet JoJo

4 opmerkingen:

  1. Dat klinkt naar een gezellige familiedag! Nu ben ik zelf niet van dat soort dingen als spelletjes doen en dat zou mij ook veel energie kosten zo'n dag. Dus rust lekker uit en denk goed aan jezelf! Warme groetjes van Susan

    Ps een fotoowtje is ook leuk, hoeft niemand herkenbaar op. Foto van laarzen in een bos...Vliegende blikken...altijd leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad een goed idee.Met een foto erbij ziet het er natuurlijk een stuk gezelliger uit. Ik ben zelf ook niet zo van de spelletjes. Ik heb bij de drinkpazue mogen zitten. Maar al die drukte en het geregel kost me inderdaad veel energie dus vandaag alleen de hoog nodige dingen doen en verder de accu weer opladen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt wel gezellig zo'n dagje, maar inderdaad vermoeiend zeker als je van alles moet regelen, dan wil je natuurlijk ook nog dat alles goed gaat en iedereen het leuk vind! Vandaag maar even lekker bijtanken dan enn..stukkie haken?..is héél ontspannend hoor..LOL..! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klopt helemaal werkt inderdaad ontspannend. Dat zal het vanavond dan ook wel gaan worden. Nu nog wat was doen en koken en dan lekker op de bank met een haakwerkje.

    BeantwoordenVerwijderen