zondag 7 oktober 2012

haakpatroon teckel

Deze vond ik op internet   http://cindy-haakspulletjes.blogspot.nl/2012/05/teckel-vertaling-patroon.html   heeft het patroon vertaald uit het engels. Als je liever het engelse patroon hebt dat staat hier http://www.premieryarns.com/product/Brown+Hound+Crochet+Pattern.aspx. Ik vind het zo'n schatje  dat ik die graag met julllie deel.Ik zou hem graag willen gaan maken maar ik ben nog zo druk met van alles dat hij even in de wachtrij moet. Eerst moet mijn swap nog af en opgestuurd. Dan moet ik nog heel veel sneeuwvlokhexagons maken voor mijn deken. Ook wil ik de gebakjes van Grietje karwietje nog maken. Dus nog plannen genoeg. Maar eigenlijk wil ik ook nog een kraamcadeautje maken voor mijn kleine neefje die over een paar weekjes papa wordt. Dus wie weet krijgt deze teckel toch nog voorrang en wordt hij eerst gemaakt.
 
 
Creatieve lieve groet JoJo
 
Fijne zondag!!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel leuk om te maken. Maar er zijn ook zoveel leuken dingen om te haken. En de swap gaat voor hoor. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha je hebt het maar druk ....succes nog met de afronding van je swap ook en dank je wel voor het delen van deze teckel

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals je ziet heb ik je gevonden hoor!
    De giraffe heb ik al eens gehaakt, maar deze tekkel is ook superleuk en die ga ik zeker ook eens maken.
    Zodra mijn deken af is stuur ik je een foto en tussendoor spiek ik hier op je blog wat rond.
    Leuk je ontmoet te hebben in de winkel en was trots toen je me complimenteerde. Nu breidt het nog leuker haha

    groetjes Frieda

    BeantwoordenVerwijderen