zondag 31 maart 2013

Miss Rose White


Al een paar dagen geleden kwam ze hier aangevlogen. Maar ze was zo moe van de lange reis die ze had gehad dat ik haar eerst maar even rust heb gegeven en hier heb laten wennen. Miss Rose White die ik bij de give away van http://homeiswherethedachshundis.blogspot.nl/2013/03/winnaars-giveaway.html
 
 
 
 
 
 
En vorige week was mijn mama ook nog jarig ik maakte voor haar een paastak en bedacht me net voordat ik die in pakte dat ik er een foto van moest maken om hier te laten zien dus ook die ook vandaag geplaatst.
 
 
 
 
 
 
 
 
Zo wat een verhaal weer ik hoop dat ik de komende tijd iets eerder mijn  momenten vinden om dingen te plaatsen.Het is nu wel veel allemaal. En nu ga ik lekker van het vrije paasweekend genieten.
 
 
Groetjes jolanda

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, die paastak! Die ga ik maar eens onthouden voor volgend jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie miss rose white, maar dat cadeau voor je moeder is ook helemaal geweldig, heerlijk als je goed kunt haken, dan kun je van deze mooie eitjes en niet te vergeten kuiken maken...

    Fijne paasdagen

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gemaakt die paastak. Erg schattig. En wat een fijne give away heb je gewonnen zeg xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh jij bent de andere helft van het paradijsvogel gebeuren;-)...bij mij is Forrest Bump aan komen vliegen:-)
    Je paastak ziet er leuk uit!

    grtzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owwww die vogel .... zoooooo moooooooi!!!

    En ook je paastak meis! Wat leuk gemaakt!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lief het Rose White-dametje! Gelukkig geen poes bij jou?! Erg leuke paastak, daar zal je moeder blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda , leuk blog heb je !!!
    Ja, voor die grannystola heb ik eerst alleen maar granny's gehaakt en later aan elkaar gehaakt ...
    ach , wat heet beu zijn , ik ben alweer met granny's bezig :-))

    Patti xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo,
    leuke blog heb je en wat een mooie dingen maak je.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen