donderdag 14 maart 2013

Nieuw project

 
In dit bericht http://jojo-creahaken.blogspot.nl/2013/02/nieuwe-boeken-en-haakwerk.html schreef ik dat ik aan een nieuw haakwerk was begonnen. Helaas wil mijn bolleke op het moment niet echt meewerken en lukt het me niet die granny's te haken. Het zaakje dus maar even aan de kant gelegd en aan iets anders begonnen. Een rechthoekige granny die hoop ik uiteindelijk een deken gaat worden. net dit idee gezien van Moos (van het blog http://moos-moosies.blogspot.nl/).
Ze benne wel heel ZENNNNN om te haken die bloemkes .... misschien als rand om mijn te groot uitgevallen granny square kussen en nu dus deken in wording .... ;-)

Ik had namelijk nog geen idee wat ik er voor een rand aan wilde gaan maken.Maar die bloemen vind ik wel een goede optie. Misschien ook wel leuk om als afwisseling op mijn deken (in wording) te doen. Tussendoor ook nog een paar kleine dingetjes gemaakt. Maar daarover later meer. Zo dat was eindelijk weer eens een keer iets anders dan leuke post. En die heb ik ook nog gehad. Ik zal daar zo (of morgen) ook nog een berichtje over schrijven.


Creatieve groet Jolanda

15 opmerkingen:

  1. Goed bezig, Joke, maak er maar bloemetjes omheen, ik heb nog een hele mooie wit /paarse ergens op mijn blog staan met ook allemaal verschillende vlakken!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er alvast heel erg mooi uit! Zoeen grotere projecten zijn vaak niet zo leuk he, maar af en toe een toertje en dan ook eens wat anders doen, en uiteindelijk raakt die af hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel werk, maar dan heb je ook wel wat. Ik vind die bloemen wel heel leuk als rand.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zit ik jouw nu joke te noemen, ooooohhhhh, het spijt me JOLANDA<<<

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaaaaaaaaaaah Jolanda
    1) ik heb dikke pret om Tineke hihi
    2) ik had de foto van Moos gezien en vindt het wel wat hebben !!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit wordt vast een hele mooie, en ook lekkere warme deken!! Helemaal handmade! :)

    Ben benieuwd hoe hij gaat worden! Ik hou je Blog in de gaten,
    je bent ook welkom op mijn blog: www.tbezigebijtje.blogspot.nl

    groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het wordt een mooie deken, ik ben ervan overtuigd. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jee je gaat hartstikke goed zeg, dit word enorm mooi.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jahaaa had het bij moos gezien...zo vet gaaf..dat gaat die van jou dus ook worden ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi jolanda als je mijn volledige profiel aanklikt staat ie erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem nu al mooi!
    Ik wil ook graag een deken haken....
    Maar weet niet zo hoe te beginnen.

    Succes met haken, en zet hem op hé... doorzetten!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat vast heel leuk en afwisselend, als je steeds een bloemenrand er tussen doet!
    zet hem op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk met zo'n bloemenrand hoor!
    Via haakmaaraan kwam ik hier, ga je volgen!
    Succes :)

    Groetjes, Fabiënne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben benieuwd naar jouw rand meis hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen