dinsdag 5 maart 2013

Wat een post hé???????

 
Ik ben de afgelopen twee weken zo enorm verwend met leuke gezellige post. En heb daar omdat ik me moe misseljk beroerd en weet ik wat allemaal voelde nog niet aan toe gekomen om er hier berichtjes over te plaatsen. Dus dan nu alles op een hoop in één berichtje. Uiteraard was ik wel super blij met al deze lieve leuke gezellige post. Misschien zelfs wel extra blij omdat het op een moment kwam dat ik wel wat gezelligheid kon gebruiken soms heeft een mens dat even  nodig.
 
 Dit lieve uiltje won ik bij http://creatiefmetmij.blogspot.nl/2013/02/maandag-weggevertje.html is het geen schatje?

 Deze mooi kaart won ik bij http://metsmaakgehaakt.blogspot.nl/2013/02/uitslag-zondagmiddag-weggevertje.html zo leuk. Ik ga het ook eens uit proberen of ik dat kan. Maar of het me zo netjes lukt dat is nog maar de vraag.

 En deze leuke enveloppejes dan die won ik al weer een poosje geleden maar heb ze volgens mij nog niet geplaatst dus bij deze. Ik won ze bij http://dubbeldjesenkwartjes.blogspot.nl/2013/01/labels-en-uitslag-give-away.html



Zo zo wat een verwennerij hé al die gewonnen dingetejs ik kan daar zo blij van worden het maakt mijn dag weer goed net als de zon die hier ook nu weer lekker schijnt.


Groetjes Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk is dat he, ik heb ook zo'n schattig uiltje gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent heerlijk verwonnen lieverd, je verdient het ook
    Dikke knuff en lieve groet van mij Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk Jolanda al die leuke post en vooral als het dan op een moment komt dat je wel wat vrolijkheid kunt gebruiken...beterschap meis...hoop dat je, je snel weer wat beter voelt!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat jij zo goed verwend bent geweest en dan nog op een moment dat je het blijkbaar ook nog eventjes nodig had. Zo zie je maar, een mens is nooit helemaal alleen.
    Ik hoop dat je nog lang kan genieten van alle leuke post die je mag ontvangen. Het is je gegund.

    BeantwoordenVerwijderen