zaterdag 16 maart 2013

PIF verstuurd


 
Eindelijk heb ik mijn PIF klaar. Misschien maar goed dat er maar één reactie op kwam. Eigenlijk kreeg ik er twee maar van de tweede kreeg ik helaas geen gegevens. Dan wordt het wel heel moeilijk om iets te sturen. Ik heb het pakketje vandaag op de post gedaan. Met een beetje geluk heeft ze het maandag in huis. Maar ik verwacht dat het omdat het nogal een enveloppe is dat het wel een paar dagen langer gaat duren. het pakketje is onderweg naar Hetty ze heeft sinds kort ook een eigen blog
http://hobbyhetty.blogspot.nl/ en kan nog wel wat volgers gebruiken. Dus heb je zin neem eens een kijkje bij haar en als je het leuk vind kun je haar gaan volgen. Ik ga hier natuurlijk nog geen fot's neer zetten van de inhoud van de enveloppe want Hetty zou zomaar eens mee kunnen kijken. Dan zou de verassing weg zijn dat zou zonde zijn toch? Ik houd jullie op de hoogte. Als ze de enveloppe heeft ontvangen zet ik hier foto's neer van wat ik haar voor de PIF heb gestuurd. En als Hetty blij is met de inhoud van de enveloppe zou het zomaar kunnen zijn dat ook zij foto's op haar blog plaatst. Nu kan ze er eigenlijk niet meer omheen :-)
Ik ben heel benieuwd naar wanneer ze de enveloppe ontvangt en uiteraard naar haar reactie. Jullie horen het van mij.


Creatieve groet Jolanda

10 opmerkingen:

  1. daar gaan er een daar heel erg blij worden jolanda

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's een lekkere 'vette' envelop:-))! Ben benieuwd...wat er in zit én hoe het ontvangen gaat worden (is ook altijd spannend)! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dikke enveloppe!
    Ik ben heel benieuwd wat er in zit.... maar dat gaan we binnenkort vast wel zien.

    Groetjes Ingrid,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zekers te weten dat het een hoera stemming geeft..De vlop zelf ziet er al zeer gezellig uit!!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik ben benieuwd wat je er allemaal ingestopt hebt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben niet nieuwsgierig ...... echt niet ..... ahhh ja .... dus wel hahahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er belovend uit ,stuur je mij je adres nog even ,marloessterk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo! Die is goed gevuld! Ben heel benieuwd wat er in zit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend!! Wat lief van je, heb direct al wat volgers meer! En natuurlijk ga ik het op de foto zetten :)
    Fijne zondag!
    Lieve groet, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gisteravond kwam ik thuis en wat lag er op de mat! Een mooi versierde envelop! Wat heb je me verwend! Super mooi allemaal! Heel erg bedankt! Ik zet zo de foto's op mijn blog! Lieve groet Hetty

    BeantwoordenVerwijderen