dinsdag 5 maart 2013

Nog meer post


Ik doe mee aan Dream Make Share kijk op het blog http://dreammakeshare.blogspot.nl/ voor meer informatie. Heel leuk om te doen en uiteraard ook erg leuk om er zelf post van te ontvangen. Afgelopen week kreeg ik deze enevlope in mijn brievenbus. De enevloppe kwam van Angelique ze heeft ook een leuk blog http://la-romanza.blogspot.nl/. Ik stuurde zelf ook weer een enveloppe op voor Dream Make Share maar helaas vergat ik er foto's van te maken. Nu maar hopen dat diegene die de enveloppe ontvangt er zo blij mee is dat ze er foto's van op haar blog plaats. ze heeft een blog dat weet ik zeker. Ik houd het komende dagen in de gaten en als ze foto's plaatst dan zet ik een linkje op mijn blog daarnaar toe. Diegene die graag willen weten wat ik verstuurde kunnen daar dan een kijkje gaan nemen.Geniet van de zon en een fijne dag groetjes Jolanda

8 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwww wat lief van angelique ..geniet er maar lekker van jolanda

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne post! Weet je dat ik het ook steeds vergeet, foto's maken. Voor je het weet heb je de envelop dichtgeplakt :-) Ik doe ook mee aan DMS, wie weet gaan we elkaar tegen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super sweet van Angelique, en ze heeft zeker een heel gaaf blog!
    Geniet er van he meis
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke post. Das genieten!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is ook fijne post zeg! Leuk dat konijntje :) Ik vergeet ook steeds foto's te maken van de dingen die ik weg stuur haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hay Jolanda, vandaag jou post ontvangen, wat een lief kadootje erbij zeg! Ik ga ns even door je blog heen scrollen! Hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent!
    Blessings, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig project is dat toch hè van Micki. Ik ben al even gaan spieken op http://missebz.blogspot.nl/2013/03/snail-mail.html naar wat je gestuurd had. Leuwk! Geniet er lekker van. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen